banner

Personeelsinterview: Service Desk Coördinator Hans de Jong

Vele klanten zullen Hans de Jong van T-ICT uit Bunschoten wel kennen. Wij spraken met hem over verschillende zaken. Niet alleen over zijn functie maar ook over de laatste innovaties voor het MKB op het gebied van ICT.

Hans volgens mij ben je sinds 2007 al in dienst van T-ICT!

“Inderdaad ja. Via mijn oom Johnny de Jong werkzaam bij Bergman Clinics ben ik in contact gekomen met Zeger van Twillert, eigenaar van T-ICT. Vanaf het eerste gesprek was er een klik. Ik had door mijn studie al een ICT-achtergrond, dus dit werk sloot daarbij goed aan.”

Alweer 8 jaar in dienst. Hoe zorg jij ervoor dat je werk uitdagend blijft?

“Op dit moment ben ik Service Desk Coördinator. Geen dag is hetzelfde. Ik hou me namelijk bezig met incident en change management, planning en interne processen. Daarnaast volg ik de laatste innovatie voor het MKB op het gebied van ICT en implementeer deze. Denk bijvoorbeeld aan onze nieuwste telefonie oplossing: TS Telefonie. De eerste klanten plukken hier op dit moment al de vruchten van.”

Waarom zouden ondernemers overstappen op een product als TS VoIP Telefonie?

“Simpelweg doordat het een kwalitatief goed product is. TS VoIP Telefonie levert functies, die vroeger alleen betaalbaar waren voor multinationals. Nu kunnen ook ZZP-ers, eenmansbedrijven en MKB bedrijven hiervan profiteren. Naast de vele functionaliteiten besparen bedrijven ook nog eens geld.”

Kan je een concreet voorbeeld noemen?

“Natuurlijk. In het verleden moesten bedrijven flink investeren in een telefooncentrale. Met TS VoIP Telefonie is die investering vele male minder en maandlasten zijn ook lager. Een ander voorbeeld is dat medewerkers vaak twee telefoonnummers hebben. Eén voor kantoor en één mobiel nummer voor onderweg. Met TS VoIP telefonie ben je altijd bereikbaar via één nummer.”

Hoe probeer jij de werk-privé balans te bewaken?

“Ik vind het belangrijk om te ontspannen. Dat lukt thuis prima met mijn partner Alinde bij wie ik twee kinderen heb. Anouk van vier en Luuk van één. Daarnaast vind ik het heerlijk om te tennissen en de wedstrijden van SV Spakenburg te bekijken”.

Tot slot: Wat maakt T-ICT beter dan andere ICT dienstverleners?

Ik denk dat dit een combinatie van factoren is. Enerzijds onze pro-activiteit en het denken in oplossingen. Anderzijds onze korte lijnen, waardoor we snel kunnen reageren en acteren.

NIEUWS